Functioneel beheerder Microsoft 365
Vacaturegegevens

Uren per week: 36 uur

Werk- en denkniveau: HBO

Salaris: € 3.359 - € 4.811

Sluitingsdatum: donderdag 24 april 2025

Over de functie
Ben jij klaar om Microsoft 365 naar een hoger niveau te tillen en collega’s te ondersteunen in slimmer samenwerken?
Als functioneel beheerder zorg jij dat Microsoft 365 optimaal wordt gebruikt binnen gemeente Deurne. In deze pioniersfunctie wordt veel eigen initiatief en pro-activiteit verwacht. Je werkt nauw samen met verschillende teams binnen de organisatie om ervoor te zorgen dat de Microsoft 365-tools effectief worden gebruikt. Jij signaleert verbeterkansen en vertaalt
wensen naar concrete oplossingen.
Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikersvragen en -problemen met betrekking tot Microsoft 365.
Wat ga je doen?
- Je zorgt ervoor dat MS365–producten, zoals Teams, Sharepoint, Power-BI, apps enz., optimaal worden ingezet. Jij bent de kartrekker en je neemt je collega’s hierin mee.
- Je ondersteunt de organisatie in het gebruik van MS365–producten.
- Je verzorgt trainingen en houdt de benodigde (gebruikers-)documentatie actueel.
- Je schakelt met verschillende niveaus binnen de organisatie en enthousiasmeert ze om nog meer uit Microsoft365 te halen. Ook werk je intensief samen met Informatiemanagement, de functioneel beheerders en onze technisch beheerders.
- Je zorgt voor naleving van beveiligingsrichtlijnen en privacywetten binnen MS365.

Wat bieden wij:
- Een passend salaris van minimaal € 3.359 tot maximaal € 4.811 bruto per maand op basis van 36 uur per week (schaal 9).
- Een flexibele werkweek van gemiddeld 36 uur per week.
- Een individueel keuzebudget bestaande uit vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 17,05% van je bruto salaris.
- Tegemoetkoming kosten zorgverzekering van € 168 of € 296 bruto per jaar afhankelijk van je salaris.
- Een hybride werkplek met goede faciliteiten om thuis te werken, zoals een laptop en telefoon (in bruikleen) en een thuiswerkvergoeding van € 3 per dag. Voor het inrichten van je thuiswerkplek bieden we een vergoeding van maximaal € 500 netto.
- Een welkomprogramma waarin je kennis maakt met je collega’s en om je wegwijs te maken.
- Inspirerende werkomgeving in het nieuwe Huis voor de samenleving met lekkere koffie en een lunch werk-café. Kijk voor meer informatie op de website van het Huis voor de samenleving.
- Een breed aanbod aan trainingen en e-learnings om je talenten verder te ontwikkelen.
- Mogelijkheden om deel te nemen aan verlofsparen en om verlof te kopen/verkopen.
- Pensioenopbouw bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP) en de mogelijkheid om deel te nemen aan de semi-collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering.
Zin in de volgende stap?
Solliciteer nu en draag bij aan de toekomst van onze gemeente! De deadline is donderdag 24 april 2025.
Hier zijn de stappen om te solliciteren:
- Klik op de knop om te solliciteren.
- Na je sollicitatie ontvang je zo snel mogelijk bericht of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
- Reserveer woensdag 30 april 2025 voor het gesprek. Kun je niet op deze datum? Laat het ons weten, dan vinden we samen een ander geschikt moment.

Vragen over de vacature
Anita van Rijswijk - teamleider Informatiemanagement en Communicatie
