Functioneel/databeheerder Fysiek domein

Ben jij iemand die zich graag inzet om applicaties up-to-date, beschikbaar en toegankelijk te houden?

De gemeente Deurne is op zoek naar een functioneel/databeheerder Fysiek domein die energie krijgt van het op orde brengen en houden van data, en die collega’s ondersteunt om data gestuurd te werken in het fysieke domein. Denk hierbij aan applicaties voor Vastgoed en de Openbare ruimte.

Het is een nieuwe functie binnen het team, waarin je nauw samenwerkt met de collega’s binnen het team Ruimte Beheer en Onderhoud (RBO), beleidsadviseurs in het fysieke domein, het projectbureau en de functioneel applicatiebeheerders van andere teams binnen de organisatie. 

Twee personen achter een laptop in overleg waarbij 1 persoon de ander iets uitlegt.

Wat ga je doen?

  • Je adviseert en ondersteunt bij het realiseren van koppelingen tussen applicaties.
  • Je draagt zorg voor de beschikbaarheid en de toegankelijkheid van bestaande systemen en applicaties.
  • Je beheert en onderhoudt applicaties en (delen van) systemen.
  • Je verzorgt de technische beveiliging en autorisaties.
  • Je verzorgt installaties en implementaties.
  • Je onderhoudt de documentatie van systemen en applicaties.
  • Je geeft ondersteuning bij problemen en lost problemen op.
  • Je registreert en classificeert meldingen, bewaakt de voortgang en handelt deze af.
  • Je krijgt ruimte om de omslag naar datagestuurd werken verder door te ontwikkelen (de basis is aanwezig).
  • Je vertegenwoordigt de gemeente in netwerken en samenwerkingsverbanden (landelijk en regionaal).

Deze talenten neem je mee

  • Je hebt MBO of HBO werk- en denkniveau, en een afgeronde opleiding in bijvoorbeeld ICT & Business of bedrijfs- en informatiekunde of gelijkwaardig.
  • Je hebt enkele jaren werkervaring op het gebied van functioneel applicatiebeheer/databeheer.
  • Je hebt kennis en affiniteit van gemeenten-/overheidsprocessen.
  • Je hebt kennis en ervaring in één of meerdere applicaties: OBSURV, MOOR, MOON, Autologic, Any2info, I-view (Openbare Ruimte gerelateerd), Axxerion en O’prognose (Vastgoed gerelateerd).
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een goed probleemoplossend vermogen.
  • Je weet draagvlak te creëren.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Business-Intelligencetools.

Jouw team

Als Functioneel/databeheerder Fysiek domein maak je deel uit van het team Ruimte Beheer en Onderhoud. Dit team is verantwoordelijk voor de openbare ruimte, vastgoedexploitatie en beheer en onderhoud van gemeentelijk vastgoed. Het team is gevarieerd in leeftijd en bevindt zich in de transitiefase van sectoraal naar integraal beheer. In deze fase wordt 
ingezet om diverse functies definitief in te vullen en staat ‘het samen leren van en met elkaar’ centraal. Ook jij krijgt de ruimte om deel te nemen aan de groei en ontwikkeling van het team en om mee te bouwen aan een duurzame openbare ruimte, klaar voor de toekomst. In een informele sfeer, waar vrijheid en vertrouwen heersen, wordt gewerkt en gestuurd met 
aandacht voor de ontwikkeling en zelfstandigheid van medewerkers.

We werken hybride, wat betekent dat je daar bent waar je moet zijn voor je werk. Dat kan dus ook thuis zijn. Samen met je team maak je daar afspraken over.

2 medewerkers in overleg en 2 medewerkers aan het werk achter hun laptop

Wat bieden wij

  • Een passend salaris van minimaal € 3359 tot maximaal € 4811 bruto per maand op basis van 36 uur per week (schaal 9). Dit is een indicatieve waardering. De functie moet nog worden gewaardeerd door de functiewaarderingscommissie.
  • Een flexibele werkweek tussen de 32 en 36 uur per week.
  • Een individueel keuzebudget bestaande uit vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 17,05% van je bruto salaris.
  • Tegemoetkoming kosten zorgverzekering van € 168 of € 296 bruto per jaar afhankelijk van je salaris.
  • Een hybride werkplek met goede faciliteiten om thuis te werken, zoals een laptop en telefoon (in bruikleen) en een thuiswerkvergoeding van € 3 per dag. Voor het inrichten van je thuiswerkplek bieden we een vergoeding van maximaal € 500 netto.
  • Een welkomprogramma waarin je kennis maakt met je collega’s en om je wegwijs te maken.
  • Een inspirerende werkomgeving in het nieuwe Huis voor de samenleving met lekkere koffie en een lunch werk-café. Kijk voor meer informatie op de website van het Huis voor de samenleving.
  • Een breed aanbod aan trainingen en e-learnings om je talenten verder te ontwikkelen.
  • Mogelijkheden om deel te nemen aan verlofsparen en om verlof te kopen/verkopen.
  • Pensioenopbouw bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP) en de mogelijkheid om deel te nemen aan de semi-collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Deurne daar doen we het voor

Iedere functie is uniek en elke dag is anders. We kijken naar jouw talenten en bieden mogelijkheden om te blijven groeien en te ontwikkelen. Daar zijn wij trots op!

Samen met 300 collega’s maken we ons Deurne steeds mooier. Elke dag stappen we ons Huis voor de Samenleving binnen waar we elkaar ontmoeten en samenwerken. Een huis waar inwoners, verenigingen, organisaties en de gemeente samen komen.

Door de korte lijntjes lopen we gemakkelijk bij elkaar binnen, hierdoor krijgen we veel voor elkaar. 

Zin in de volgende stap?

Solliciteer nu en draag bij aan de toekomst van onze gemeente! De deadline is 4 november 2024.

Hier zijn de stappen om te solliciteren:

  • Klik op de knop om te solliciteren.
  • Na je sollicitatie laten we je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
  • Reserveer dinsdag 19 november voor het gesprek. Kun je niet op deze datum? Laat het ons weten, dan vinden we samen een ander geschikt moment.

Heb je vragen over de functie? Neem contact op met Naglaa Bellakhal, teamleider Beheer en Onderhoud, via telefoonnummer 0493 - 38 77 11. Vragen over het sollicitatieproces? Bel Sabrina Walch of Hanriette de Lepper op 0493 - 38 77 11.

2 medewerkers bekijken samen een boekje