Adviseur Openbare Verlichting & Kabels en Leidingen

Ben je klaar om actief bij te dragen aan de beleidsvorming rondom openbare verlichting en kabels en leidingen?

Met jouw kennis en ervaring kun je een verschil maken in een gemeente als Deurne, waar zowel dorpse charme als stedelijke uitdagingen samenkomen. Jij hebt de kans om Deurne verder te verduurzamen en daarmee een gezonde en veilige leefomgeving voor de inwoners te waarborgen.

Je werkt nauw samen met de Toezichthouder Openbare Verlichting & Kabels en Leidingen, Regisseur Openbare Ruimte en het projectbureau.

Vacature specialist burgerzaken, foto van diverse personen in gesprek in pantry Huis voor de samenleving Deurne

Wat ga je doen?

  • Je gaat aan de slag met het opstellen en realiseren van het beheer- en onderhoudsplan Openbare Verlichting en handboek Kabels & Leidingen, zodat de gewenste kwaliteit wordt behaald binnen de bijbehorende financiële kaders.
  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies over beheeraspecten Openbare Verlichting en Kabels & Leidingen.
  • Je toetst plannen en optimaliseert processen.
  • Je geeft input voor de beheervisie Openbare Ruimte en Integraal beheerplan openbare ruimte.
  • Je neemt deel aan projectgroepen, waar je het belang van Openbare Verlichting & Kabels en Leidingen in de breedste zin van het woord vertegenwoordigt.
  • Je stuurt inhoudelijk de toezichthouder Openbare Verlichting & Kabels en Leidingen aan.
  • Je hebt intensief contact met Netwerkbeheerders en Nutspartijen (Stakeholders), inclusief het organiseren en voorzitten van periodiek overleg.
  • Je volgt actief nieuwe ontwikkelingen op je vakgebied en onderhoudt contact met verschillende partijen en belanghebbenden.

Deze talenten neem je mee

  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO niveau, bij voorkeur een relevante opleiding (elektrotechniek en/of Civiele Techniek) of gelijkwaardig.
  • Je hebt ervaring in plan- en projectmatig werken.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent goed in het enthousiasmeren van collega’s.
  • Je hebt een helicopterview, je bent besluitvaardig en resultaatgericht.
  • Je hebt affiniteit met financiën.
  • Je kunt draagvlak creëren.
  • Je bent politiek en bestuurlijk sensitief.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met beheerpakketten, MOOR en MOON.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van de Telecomwet, de AVOI, CROW 400 – 500 en 96b.

Jouw team

Als adviseur Openbare Verlichting & Kabels en Leidingen maak je deel uit van het team Ruimte Beheer en Onderhoud. Dit team is verantwoordelijk voor de openbare ruimte, vastgoedexploitatie en beheer en onderhoud van vastgoed. Het team is gevarieerd in leeftijd en bevindt in de transitiefase van sectoraal naar integraal beheer. In deze fase wordt ingezet om diverse functies definitief in te vullen en staat ‘het samen leren van en met elkaar’ centraal. Ook jij krijgt de ruimte om deel te nemen aan de groei en ontwikkeling van het team en om mee te bouwen aan een duurzame openbare ruimte, klaar voor de toekomst. In een informele sfeer, waar vrijheid en vertrouwen heersen, wordt gewerkt en gestuurd met aandacht voor de ontwikkeling en zelfstandigheid van medewerkers.

We werken hybride, wat betekent dat je daar bent waar je moet zijn voor je werk. Dat kan dus ook thuis zijn. Samen met je team maak je daar afspraken over.

Medewerkster loopt een trap omhoog

Wat bieden wij

  • Een passend salaris van minimaal € 3602 tot maximaal € 5313 bruto per maand op basis van 36 uur per week (schaal 10). Dit is een indicatieve schaal, de functie moet nog worden gewaardeerd door de functiewaarderingscommissie.
  • Een flexibele werkweek tussen de 32 en 36 uur per week.
  • Een individueel keuzebudget bestaande uit vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 17,05% van je bruto salaris.
  • Tegemoetkoming kosten zorgverzekering van € 168 of € 296 bruto per jaar afhankelijk van je salaris.
  • Een hybride werkplek met goede faciliteiten om thuis te werken, zoals een laptop en telefoon (in bruikleen) en een thuiswerkvergoeding van € 3 per dag. Voor het inrichten van je thuiswerkplek bieden we een vergoeding van maximaal €500 netto.
  • Een welkomprogramma waarin je kennis maakt met je collega’s en om je wegwijs te maken.
  • Een inspirerende werkomgeving in het nieuwe Huis voor de samenleving met lekkere koffie en een lunch werk-café. Kijk voor meer informatie op de website van het Huis voor de samenleving.
  • Een breed aanbod aan trainingen en e-learnings om je talenten verder te ontwikkelen.
  • Mogelijkheden om deel te nemen aan verlofsparen en om verlof te kopen/verkopen.
  • Pensioenopbouw bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP) en de mogelijkheid om deel te nemen aan de semi-collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Deurne daar doen we het voor

Iedere functie is uniek en elke dag is anders. We kijken naar jouw talenten en bieden mogelijkheden om te blijven groeien en te ontwikkelen. Daar zijn wij trots op!

Samen met 300 collega’s maken we ons Deurne steeds mooier. Elke dag stappen we ons Huis voor de Samenleving binnen waar we elkaar ontmoeten en samenwerken. Een huis waar inwoners, verenigingen, organisaties en de gemeente samen komen.

Door de korte lijntjes lopen we gemakkelijk bij elkaar binnen, hierdoor krijgen we veel voor elkaar. 

Zin in de volgende stap?

Solliciteer nu en draag bij aan de toekomst van onze gemeente! De deadline is 4 november 2024.

Hier zijn de stappen om te solliciteren:

  • Klik op de knop om te solliciteren.
  • Na je sollicitatie laten we je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
  • Reserveer dinsdagmiddag 19 november voor het gesprek. Kun je niet op deze datum? Laat het ons weten, dan vinden we samen een ander geschikt moment.

Heb je vragen over de functie? Neem contact op met Naglaa Bellakhal, teamleider Beheer en Onderhoud, via telefoonnummer 0493 - 38 77 11. Vragen over het sollicitatieproces? Bel Sabrina Walch of Hanriette de Lepper op 0493 - 38 77 11.

2 medewerkers gemeente Deurne in overleg bij een whiteboard